Ana sayfa Forumlar Dünya İran’dan ABD üslerine misilleme! “Pişman olacaklar”

İran’dan ABD üslerine misilleme! “Pişman olacaklar”

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Yazar
    Yazılar
  • #28130
    Aadmin
    Anahtar yönetici

    İran Devrim Muhafızları, Körfez’deki ABD üslerine misilleme saldırıları düzenlediklerini açıkladı. Tahran yönetimi, ABD’nin saldırılarını sürdürmesi halinde “çok daha kapsamlı karşılık” verileceğini, ateşkes ihlalinin ise Washington’ın “pişmanlık duymasına yol açacağını” savundu.

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Paylaş:
meritking jojobet matadorbet matadorbet giriş jojobet